bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 11.12.2013, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Sekcja Organizacyjno – Techniczna

Sekcja Organizacyjno – Techniczna

Sekcja przy sporządzaniu akt posługuje się symbolem „OT” organizacyjnie podlega bezpośrednio Dyrektorowi ZNM.

Odpowiedzialna jest za :

  1. Przygotowanie, ewidencjonowanie i podawanie do wiadomości pracowników zarządzeń wewnętrznych Dyrektora ZNM.
  2. Prowadzenie kancelarii ogólnej.
  3. Organizację i kontroli, załatwiania skarg, wniosków, interwencji.
  4. Prowadzenie ewidencji przepisów gminnych i przekazywanie ich do odpowiednich sekcji.
  5. Odpowiada za prowadzenie spraw osobowych pracowników ZNM w szczególności w sprawach przyjmowania, zwalniania, oddelegowania pracowników, w tym organizowanie konkursów dotyczących zatrudnienia na stanowiska urzędnicze oraz realizację przepisów o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy (sprawy płacowe, urlopy pracownicze, renty, emerytury, umowy, badania okresowe), a także :
    1. zapewnienie obsługi w zakresie bhp i kontrola realizacji zadań,
    2. prowadzenie spraw rezerwy kadrowej, okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
    3. prowadzenie praktyk,
    4. organizowanie szkoleń pracowników,
    5. ewidencja czasu pracy, zwolnień lekarskich i wyjść służbowych,
    6. egzekwowanie dyscypliny pracy,
  6. Do zadań sekcji należy również obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie: fax, ksero, centrala telefoniczna, sieć komputerowa i oprogramowanie.
  7. Dokonywanie okresowych przeglądów budynków i budowli wraz z ich otoczeniem w zakresie stanu technicznego w terminach określonych przepisami prawa oraz prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  8. Koordynowanie, ścisła współpraca i kontrola realizacji zadań w zakresie nadzoru technicznego.
  9. Zawieranie i rozwiązywanie umów na wykonywanie planowanych remontów bieżących i kapitalnych i nadzór nad wykonywaniem tych umów i egzekwowanie ich należytej realizacji.
  10. Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń na cele mieszkalne i remontem lokali mieszkalnych, w tym zawieranie umów o wykonanie remontu lub adaptacji z osobami ubiegającymi się o ich wykonanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  11. Utrzymanie czystości w siedzibie ZNM.
  12. Wykonywanie innych zadań i czynności niezbędnych do prawidłowego gospodarowania Zasobem Gminy, określonych przez obowiązujące przepisy prawne oraz właściwe organy Gminy.
  13. Prowadzenie kontroli działalności komórki ds. zamówień publicznych.
  14. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej.
  15. Prowadzenie archiwum ZNM.



Opublikował: Jerzy Czochrowski
Publikacja dnia: 11.12.2013
Podpisał: Jerzy Czochrowski
Dokument z dnia: 11.12.2013
Dokument oglądany razy: 1 723