To jest wersja archiwalna z dnia 11.12.2013, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja
Sekcja Organizacyjno – Techniczna
Sekcja Organizacyjno – Techniczna
Sekcja przy sporządzaniu akt posługuje się symbolem „OT” organizacyjnie podlega bezpośrednio Dyrektorowi ZNM.
Odpowiedzialna jest za :
- Przygotowanie, ewidencjonowanie i podawanie do wiadomości pracowników zarządzeń wewnętrznych Dyrektora ZNM.
- Prowadzenie kancelarii ogólnej.
- Organizację i kontroli, załatwiania skarg, wniosków, interwencji.
- Prowadzenie ewidencji przepisów gminnych i przekazywanie ich do odpowiednich sekcji.
- Odpowiada za prowadzenie spraw osobowych pracowników ZNM w szczególności w sprawach przyjmowania, zwalniania, oddelegowania pracowników, w tym organizowanie konkursów dotyczących zatrudnienia na stanowiska urzędnicze oraz realizację przepisów o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy (sprawy płacowe, urlopy pracownicze, renty, emerytury, umowy, badania okresowe), a także :
- zapewnienie obsługi w zakresie bhp i kontrola realizacji zadań,
- prowadzenie spraw rezerwy kadrowej, okresowych przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
- prowadzenie praktyk,
- organizowanie szkoleń pracowników,
- ewidencja czasu pracy, zwolnień lekarskich i wyjść służbowych,
- egzekwowanie dyscypliny pracy,
- Do zadań sekcji należy również obsługa urządzeń znajdujących się w sekretariacie: fax, ksero, centrala telefoniczna, sieć komputerowa i oprogramowanie.
- Dokonywanie okresowych przeglądów budynków i budowli wraz z ich otoczeniem w zakresie stanu technicznego w terminach określonych przepisami prawa oraz prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Koordynowanie, ścisła współpraca i kontrola realizacji zadań w zakresie nadzoru technicznego.
- Zawieranie i rozwiązywanie umów na wykonywanie planowanych remontów bieżących i kapitalnych i nadzór nad wykonywaniem tych umów i egzekwowanie ich należytej realizacji.
- Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń na cele mieszkalne i remontem lokali mieszkalnych, w tym zawieranie umów o wykonanie remontu lub adaptacji z osobami ubiegającymi się o ich wykonanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Utrzymanie czystości w siedzibie ZNM.
- Wykonywanie innych zadań i czynności niezbędnych do prawidłowego gospodarowania Zasobem Gminy, określonych przez obowiązujące przepisy prawne oraz właściwe organy Gminy.
- Prowadzenie kontroli działalności komórki ds. zamówień publicznych.
- Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej.
- Prowadzenie archiwum ZNM.
Opublikował: Jerzy Czochrowski
Publikacja dnia: 11.12.2013
Podpisał: Jerzy Czochrowski
Publikacja dnia: 11.12.2013
Dokument z dnia: 11.12.2013
Dokument oglądany razy: 1 723